Utmanad!

          Publicerad 2009-05-25, 18:11:05 / ♥ Utmanad/Frågor!
Jag har blivit utmanad!

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
♥ En bil till att börja med, en redig bmw. Bjuda familj och släkt på en utlandsresa. Betala av skulder som jag har, köpa kläder och massor med andra grejer :) Sedan får man väl spara resten ;P

Har någon någonsin kallat dig lat?
♥ Haha jaa, många gånger :P jag är nog ganska lat, eller snarare bekväm ;P

Vilken svordom använder du mest?
♥ Fan och jävlar tror jag! Men de kan variera väldigt mycket, har många väldigt ofina i ordförådet men som tur är kommer de ofta inte ut

Tittade du på tecknat när du var liten?
♥ Jaa, klart :)

Hur många syskon har du?
♥ Två, en äldre bror och en yngre syster! ♥♥♥

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
♥ Jag har redan en piercing i naveln men ja, jag vill ha fler piercingar och även tatueringar. Men när det får framtiden utvisa. Jag kommer inte tatuera mig bara för att utan något som betyder något.

 Vad har du för väder just nu?

♥ Halvmulet!

Vad åt du till middag lunch senast?
♥ Sallad

Kan du vissla?
♥ Mjo, men har aldrig riktigt kunnat vissla jäte

Vilken film kan du alla replikerna till?

♥ Kan ganska många repliker från Twilight :)


Hur många stolar står kring ditt köksbord?
♥ Sex stycken

Har du en stationär dator eller en bärbar?
♥ Familjen har en stationär och två bärbara

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
♥ Idrott och svenska, teckenspråk

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
♥ Det blir bättre! Eller sämre kan det inte bli, det är ju en tröst i sig också.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
♥ Nej, nej! Kött är gött!

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
♥ Hampus

Har du åkt moped någon gång?
♥ Ja, herregud, har ju min lilla K50 hemma. Körde mycket då jag var mindre och testade även om vrålåket startade förra sommaren och visst gjorde han det :)

Vad lyssnar du på nu?
♥ Mina kollegor som pratar med kunder

Jag utmanar de som vill! :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0