Vad som väntar där hemma!

          Publicerad 2009-05-14, 19:54:19 / ♥ Dagbok
Har ett paket att ta ut, förmodar att det är mina svarta gladiatorkängor, hoppas det är dem. Det är antingen dem eller mina solbrillor. Knäpper kort och visar sedan :)

Är som besatt i nagelsalonger, läser bloggbloggblogg om detta. Och då menar jag verkligen att jag läser, varje inlägg från det första till det senaste som de har skrivit. Det är så intressant, det fascinerar mig, jag vill själv kunna. Dock tror jag att jag är för skakig för det, att det skulle bli så konstigt och slarvigt. Men det hade varit bra kul att kunna!

      

Snart ska jag hem, ska plocka upp mor och syster som är de enda som är hemma ikväll, hämta ut paket, tanka och sedan hem och mysa för att kliva upp till en super bra dag imorgon. (dock har jag ju lärt mig att jag inte ska säga så för då brukar dagen inte bli bra i alla fall) Om det är fint väder så ska jag inviga någon av mina gladiatorpar, beror på hur mycket mina fossingar skulle frysa ;P

Återkommer när jag har kommit hem :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-05-15 | 12:19:34

Okej, det funkar bra :) hör av dig då :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0