Bio idag i Dorotea

          Publicerad 2009-11-29, 00:47:17 / ♥ Dagbok
Såg Flickan som lekte med elden. Filmen var grym, precis som Män som hatar kvinnor är. Synd var det dock att det aldrig känns värt att betala 65 kr som det just i detta exempel kosta då stolarna endast är träplankor med ytterst lite tyg på, de klipper filmen som jag vet inte vad vilket gör att det känns som att man missar hur mycket som helst och att skärmen är så suddig att man får ont i ögonen att se på den.

Alltså, hade det varit en ovärd film, hade det varit en helt och hållet ovärd bio.

Ett annat plus är att redan det den 12 december kommer jag kunna se den tredje och sista filmen :)

well well, ska ner och fika med älsklingen sedan sova! Kliva upp halv sex imorgon och ska försöka hålla mig vaken hela dagen så att jag vänder tillbaka dygnet :)

pussgodnatt

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0