Blogg.se är riktigt segt

          Publicerad 2009-11-02, 14:15:30 / ♥ Dagbok
Inte konstigt att man aldrig orkar blogga, det är ju hur segt som helst.

Imorse vaknade jag vid tio och såg att Hot Stuff ringde, min favoritfrisör från Vilhelmina. Hade totalt glömt bort att jag hade en tid där idag :/ Snäll som hon är så bokade vi om till imorgon så imorgon klockan ett ska jag försöka bli en ny människa. Hur jag ska klippa mig eller om jag ska färga håret eller så har jag ingen aning om. Tyckte om mitt hår då det var lite ljusare så vill nästan göra något sådant. Kanske blanda två färger och göra något coolt, lite mer vågat :P jag som alltid kör safe :P Men får se hur det blir. Är sugen på lugg dock vet jag inte om det blir bra då jag försöker spara ut håret lite. Det går för övrigt ganska bra nu då jag klipper regelbundet :)

well well, nog om allt sådant tråkigt.

Skulle ut och springa några ärenden men inte blev det av :/ fastnade här. Tycker det var riktigt skoj att man hittade sina släktingar från USA på facebook :D Så nu kanske man kan ändra det där med att man inte kan hålla kontakten. Så en stor tumme upp för fejjan ;P

Nej, ska väl försöka göra någon nytta :) Pusshej!


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2009-11-02 | 17:26:58

Jag önskar att jag visste hur jag ville klippa mig, då skulle jag boka en tid på stört. jag är så less på mitt tråkiga hår. :P

Therese säger:
    2009-11-03 | 11:05:21

vi hoppas självklart att du kommer å hälsar på idag :))


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0