Det är Torsdag imorgon!

          Publicerad 2009-11-18, 20:56:05 / ♥ Twilight Saga ♥
Imorgon ska vi åter igen åka till Umeå. Jag och Sammy är där typ en gång i veckan, men vafan. Hellre det än att sitta hemma och dega :)

Imorgon är det iaf, THE day. Japp, så ligger det till. I en väntan som nu måste vara uppe i ett år så kommer jag om ca 27 timmar få se New Moon, bland de första i Sverige som får se den. Jag VET att den kommer att vara bra och absolut värt de 200 kr som jag har lagt ut på biljetten. Vare sig det är "dåliga" platser för att det blev ganska långt fram så kommer den att vara bra. Imorgon halv tio på kvällen kommer vi att gå in i biografen i Umeå och äntligen få se New Moon :)


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-11-19 | 11:02:55

roligt roligt ! tycker de va nyss som du sa att den skulle komma i november å då kändes de ju som en evighet innan dess.... men de ha ju g¨ått rätt snabbt ändå :) Hoppas de bli mycke kinamat också =)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0