Godkväll!

          Publicerad 2009-11-17, 21:17:46 / ♥ Dagbok
Dagen har varit seg. Sammy och jag satt uppe till halv fem imorse och spelade tvspel, Shaun White snowboard på wiiet. Jisses vad vi kämpa :P haha. Sen helt plötsligt hade vi klarat ut det så , så var det med det.

Sov till typ halv tre idag också, inte bra. Så vi hann inte mer än äta och så efter att man har vaknat.

Kroppen skrek efter en promenad, så tog på Ellie selen så var vi ut en sväng, så otroligt skönt. Promenader gör så gott.

Ja, har verkligen ingenting att skriva egentligen, så förstår inte varför jag gör det just nu då det är Desperate Housewives, mitt älsklingsprogram någonsin. Så tänker tusan gå härifrån nu :P haha.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2009-11-18 | 16:55:55

Tack för promenaden!

Jag ringer och väcker dig imorgon. så det är bäst att du inte är uppe heeeela natten.;) puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0