Godmorgon!

          Publicerad 2009-11-16, 14:40:30 / ♥ Dagbok
Jo, jag säger så för att jag har nyss vaknat. Inte bra, inte bra jag vet. Men var vaken till typ tre-halv fyra så det är väl inte så jättekonstigt. Sammy klev tydligen upp en snabbis vid nio men dum som jag var så frågade jag aldrig vad klockan var. Trodde den var runt sju, så trots att jag var pigg så tänkte jag inte kliva upp sju. well well, man lär sig av sina misstag hoppas jag.

Ikväll blir det förmodligen och förhoppningsvis Fogelsta, till Lena och Åke. Så det blir kul det iaf plus att det bara är tre dagar kvar tills första visningen i Sverige av New Moon som jag har lyckats få biljetter till. Det känns ännu bättre. Kinamat på det så blir det en perfekt kväll och tro mig, kommer vara helt salig.

Nej, om man ska slänga iväg sig in i duschen så att man blir en människa igen! Känner mig riktigt slö och sliten :/ Somnade med blött hår igår så ser ut som en svamp på huvudet, håret står rätt upp.

Återkommer senare, pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-11-17 | 11:25:56

kul kul då de bli lite uppdaterinhar i bloggen din :) lika tråkigt som vanligt på jobb så allt nytt är bara välkommet !! =)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0