Ingen bild på håret än men...

          Publicerad 2009-11-05, 20:37:33 / ♥ Tips!
Tänkte tipsa om en produkt som jag verkligen tycker om som jag testat nyss.

innan vi åkte hem från Vilhelmina i Tisdags så hittade jag den där hårvårdprodukten Tresemmé. På Ica Tallen hade de ett erbjudande, schampoo och balsam för 95:-. I vanliga fall kostar det 95:- st så det var ju billigt och bra med tanke på att vardera flaska är på hela 900 ml.

Köpte de som är bra för färgat hår. Eftersom att jag har gjort ganska mycket med håret, slingat hit och dit och färgat lite här och lite där så har jag alltid blivit tvungen att spraya i lite leave-in balsam i håret för att ens få ut håret med borste. Riktigt drygt och jobbigt och för att inte tala om ont det gör att tvinga håret på så vis. Nu när jag skulle kamma ur håret gick det helt perfekt, smärtfritt och lättsamt att kamma ur. Blev alldeles förvånad. Helt otroligt enligt mig.

Fanns väl en negativ grej och det var att schampoot var lite rinnigt men balsamet var bättre men då får det bli ett plus att håret verkligen känns riktigt rent. En produkt som säger sig ska vara lika bra som de produkter de använder på salonger och än så länge så överträffar de alla produkter som finns att köpa på Ica, t.ex. Nivea, Herbal, Dove, Wella osv osv. Har som sagt försökt hitta något som gör det lättare för mitt hår att kamma ut och inte hittat något av alla dessa produkter som jag nyss nämde.

Men andra ord, TESTA Tresemmé. Helt seriöst, min egen åsikt och av mina egna erfarenheter så är det det bästa jag har testat hittills.




Har även köpt värmeskyddande och hoppas att det är bra. För första gången jag köper något sådant nu då frisyren och färgerna jag har passar bättre till rakt hår :) Hoppas att den är bra.


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0