Sjuker!

          Publicerad 2009-11-24, 01:33:10 / ♥ Dagbok
japp, jag är sjuk. Hoppas så innerligt att det är den där jävla svininfluensan så man har det bortgjort. Då är jag iaf immun mot den där baconfebran.

Efter att ha tagit en ipren så känner jag mig lite lättare i huvudet iaf.

Fick låna fem säsonger av Vänner av Sammys moster så sitter och kollar på lite avsnitt nu. Ska försöka sova nu för att följa med mor till Ormsjö imorgon. Sammy ska skruva i morfars skoter och jag ska hjälpa i den mån jag kan med att plocka upp lite julsaker. Men känner jag mig likadan eller värre imorgon så undrar jag om jag verkligen kommer att orka det :/ Har varit så otroligt tung och dåsig i huvudet.

Well well, återkommer kanske imorgon!

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2009-11-24 | 11:04:33

Nu har jag ringt och avbokat min tid också, vi får ta en tid nästa vecka istället. Jag hoppas att du känner dig lite bättre idag hjärtat! puss

Anna Johansson säger:
    2009-11-27 | 21:37:19

BEJKONFEBRAN!

Hoppas du blir bättre snart. För snart kommer jag hem och då måste vi träffas över en riktigt god middag och trevligt sällskap med Teechhjärtat!

Puss!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0