Vaken tidigt!

          Publicerad 2009-11-29, 05:33:17 / ♥ Dagbok
Inte riktigt likt mig och är dessutom ganska pigg så förhoppningsvis kommer jag kunna vara vaken tills ikväll så jag vänder tillbaka dygnet.

Snart ska vi åka in till Dorotea sedan åker Sammy till Falun tvärt, han är helt tokig :P Han har dock hans pappa som sällskap och det är ju tur :) De ska ner och hämta en sak som Sammy riktigt har längtat till, en skoooter, så förhoppningsvis är den i bra skick då det blir att åka låååångt! :S

Nej, återkommer senare idag, ska lägga ut bilder på vårat julpynt, sådant som är speciellt och unikt för oss. Ni kommer förstå vad jag menar senare då jag visar :)

Puss!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Michael Jackson | Minnesblogg säger:
    2009-11-30 | 18:16:07

Ha en bra dag!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0