Dött på bloggen!

          Publicerad 2009-10-09, 15:31:02 / ♥ Dagbok
Minsann. Ska se om jag orkar lägga upp någon video på vovven då hon busa med en annan schnauzer, såg så roligt ut ;P

Helgen ser ganska bra ut, hittills. Så man får hoppas att det blir av. Isf blir det påhälsning i Fogelsta hos Sammys moster och man, se deras nya kök, sägs vara superfint det som har blivit gjort hittills. Sedan blir det nog Borga imorgon, mysigt. Hoppas att vi sover där, men det får man se hur det blir med den saken. Knäpper kort och bloggar, så ni får se hur mysigt det är på hösten. Än så länge har jag ju bara lagt ut vinterbilder ;P

Sedan är det tråkig söndag och vardagen börjar om. Älsk har fått ännu en veckas jobb så det blir endast kvällsmys med honom i fortsättningen också.

Varit i ström idag, tänkte köpa mig ett par skor men blev snål. Nog hade jag kunnat köpa men det kändes inte kul. Nu d¨jag har fått bort min skuld som jag haft så känns det mycket roligare att spara de pengar jag får till eventuell flytt till våren.

Ska nog lägga in videon senare. Har inte ens blivit någon träning idag :/ inte bra :/ får nog kanske ge mig ut på en promenad nu, så jag har rört på mig pånågot vis iaf :S Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2009-10-13 | 15:12:23

på Torsdag kommer jag hem! ;D

viktoria säger:
    2009-10-13 | 15:13:23

På torsdag kommer jag hem! :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0