Andra provjobbardag

          Publicerad 2009-09-16, 12:51:46 / ♥ Dagbok
Det är lite trögt, speciellt inte då jag inte vet hur jag ska göra, suck!

Fick även ett vykort idag, av Sara som är i Barcelona. Hur gulligt som helst, hoppas att hon njuter så in i norden nu då hon är där. Riktigt fint verkar det vara där iaf :D

Ikväll blir det till att löpa, idag åker träningskläderna på för första gången. Syster och jag ska ta oss en runda. Så mycket roligare att träna med någon än att träna själv.

Återkommer senare då jag har "slutat".

PUSS!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Hanna säger:
    2009-09-16 | 13:52:52

Hur går det för dig? Vars är du på praktik? Jag har ett specjobb idag på kontoret så det är lite skönt =). Kram


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0