Arbetsförmedlingen

          Publicerad 2009-09-15, 12:08:07 / ♥ Dagbok
Ja, det är inte lätt att komma åt kundservice på arbetsförmedlingen. Började som plats 41 och är nu på 20 efter fem minuter. Det kommer då iaf bli en saftig räkning efter dessa minuter. Vet inte ens om jag kommer att komma rätt nu, hatar att man ska välja massa alternativ beroende på sitt ärende, ingenting verkar logiskt gällande mitt ärende.

Nu har jag plats tolv :P tur det går ganska fort iaf. Kunde ha varit värre.

---

Åh, nu fick jag då svar på saker och ting. Känns ju skönt. Nu ska jag bara ringa på arbetsförmedlingen i Dorotea. Så typiskt att hon ska ha lunch nu bara :S

well well, återgår till MVA :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0