Dåligt med uppdateringar jag vet..

          Publicerad 2009-09-20, 15:54:19 / ♥ Twilight Saga ♥
Igår efter att jag hade läst klart Twilight så slog jag på filmen. Tänkte att det var bra länge sedan jag såg den. Och jag har, utan att överdriva, säkert sett den mer är 50 gånger och än fast jag har sett den så många gånger så märkte jag något igår som jag inte tidigare har märkt. Nog för att jag har kollat med dålig kvalla ungefär hälften av gångerna, men ändå :P

Stephenie Meyer är ju med i Twilight :P hon är med i filmen alltså, tycker det var lite roligt, speciellt då jag inte har märkt det tidigare.

Här har ni ett klipp på scenen jag menar, dock med riktigt dålig kvalla, men ni ser henne ju iaf :)




PUSS!


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


shamii säger:
    2009-09-20 | 18:01:43

nice header

aqve & conne säger:
    2009-09-20 | 19:12:29

jag kollade på twilight idag, älskar den filmen alltså! man kan ju inte tröttna! :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0