Godkväll!

          Publicerad 2009-09-15, 17:45:51 / ♥ Dagbok
För visst är det kväll, typ. Jag har nästan nyss tagit farväl till Vicky. Vi har gått på Nennaz, Agas, Fräck och fin, Sportis, Torparns, blomsterhandeln och Röda korset. Ja, vi har gått igenom typ alla affärer i Dorotea med andra ord :P haha. För så mycket mer finns det inte. Blev ett par löparskor till halva priset på sportis. Riktigt sköna och billiga dessutom.

Sedan bestämde vi att vi skulle gå på en promenad med Ellie då det var så fint väder och då passade det ju perfekt att Vicky hade budat hem ett par skor som var bättre att gå i än de som hon hade tagit för "shoppingdagen". Till en början gick vi ner på samhället men sedan bestämde vi även att gå runt sjön. Det var ca 4 år sedan vi gått där sist så det var verkligen på tiden. Hade glömt att det var så fint, där blir det promenad och löpning mer säger jag då bara :)

Nu tänker jag mest umgås med familjen, älsk jobbar över och ska träna ikväll så. Han är duktig han :)


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Hanna säger:
    2009-09-15 | 18:05:48

Ja jag hoppas det jag med, Kristoffer jobbar hela helgen så jag hade tänkt ta med mig Tyson till mormor en sväng, också blir det putsning av fönsterna... helgroligt måste man ju ha ;).

Det har gått ganska bra idag, bara tråkigt att sitta själv.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0