Godmorgon!

          Publicerad 2009-09-15, 10:37:28 / ♥ Dagbok
Vaknade för en 20 min sedan och det mina vänner, är faktiskt lite tidigt för mig. Skulle lätt kunna sova till tolv-ett också. Så det är ett framsteg :)

Känns skönt att ha tid att ta det lugnt. Har varit ute med svärmors hund, hon som vägrar gå :S men fick hon att göra det hon borde :P Hon är så söt. En liten tibetansk spaniel :) kanske lägger ut en bild på henne sedan. Ska slänga mig i duschen nu snart och sedan fika och gå igenom bloggvärlden. Hade ett 50tal bloggar som jag läste alla vardagar då jag jobbade, så det har jag tappat men har fortfarande några kvar ;P haha.

Ja, godmorgon gott folk! :)


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


A säger:
    2009-09-15 | 11:03:06

Ringde dig två gånger men fick inget svar, puss!

Hanna säger:
    2009-09-15 | 12:59:35

Hej! Åh vad avundsjuk jag blir på dig som får vara ledig i det här fina vädret :).


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0