Kan inte förstå hur något kan bli så stort...

          Publicerad 2009-09-22, 18:03:31 / ♥ Dagbok
... som Twilight har blivit. I nästan varenda blogg så ser man någon kategori med det namnet, eller någon bild, eller video eller något annat som handlar om Twilight. Jag tycker det är jävligt fascinerande.



Får lite dåligt samvete. Vet att jag egentligen borde ut och springa. Man ska inte skjuta upp planerna. Har man bestämt sig för att fara ut och springa ska man göra det, skjuter man upp det så blir det väl aldrig en vana som jag vill att det ska bli.

Tänker jag så här "-äh jag kan lika gärna springa/simma imorgon" så kommer den tanken oftare. Nej, måste ut. Trots att det förmodligen är döblött ute :/ Man är väl inte gjord av socker heller ;)



Update: Syster följer med :D wiho! Hej blöta skogen, här kommer vi!

Kommentarer
4 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-09-22 | 19:03:32

vad hurtig å duktig du är!! Önksar man kunde säga dessamma om sig själv ;p

Emelie säger:
    2009-09-22 | 19:12:22

Wiho, gick ju bra det där ;D samma tid imorgon? :P

cecilia säger:
    2009-09-22 | 19:35:46

Samma tid imorgon Emelie :D

Emmelist säger:
    2009-09-22 | 20:26:35

hej! Vad tycker du om mitt försök till rosettfrisyren?



http://emmelist.blogg.se/2009/september/gor-en-egen-rosett.html



KRAM


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0