Muse - I belong to you

          Publicerad 2009-09-23, 12:00:41 / ♥ Twilight Saga ♥




En låt som kommer att vara med på New Moon soundtrack. De flesta säger att de inte tycker att det kommer att passa filmen. Säger ingenting förrän jag har sett vilka scener den är med i. Tror att det är lättare att tycka att det inte passar om man hör musiken före. Tror inte att Supermassive black hole skulle kännas så passande enligt mig heller till Twilight trots att jag älskar den låten men nu passade den perfekt till baseballscenen.

Well, återstår att se!




Muse - Supermassive black hole



Kommentarer
2 KOMMENTARER   


TTS - Julia säger:
    2009-09-23 | 13:27:01

Svar: Ja, jag är också den som vill ha lite mer diskreta saker så den där är toppen! :D



Kram Julia

- thetwilightsaga.se

Adore säger:
    2009-09-23 | 14:09:41

Muse :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0