Mysig musik!

          Publicerad 2009-09-27, 18:15:34 / ♥ Twilight Saga ♥




New Moon inspirerat av den person som har lagt upp denna. Det är så mysigt att lyssna på mysmusik medan man sitter vid datorn.

Såg nu ett sms som jag måste ha läst i sömnen, Vicky hade skrivit och frågat om jag var vaken. Tur man går igenom sina meddelanden lite då och då, läser ofta sms i sömnen och kommer inte ihåg dem efteråt så ska ringa henne nu. Den flickan som är på luffen var jag tänkt och säga men så är det inte riktigt :) Tror hon är i Göteborg nu dock :)

Pusshej!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


sabi:) säger:
    2009-09-27 | 22:41:35

Du! Jag behöver låttips, har tröttnat på min spotify lista nu.

Skulle vara fett snällt ifall du kom med en eller hundra låttips


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0