Så då var helgen slut

          Publicerad 2009-09-13, 19:10:34 / ♥ Dagbok
Imorgon klockan halv tio ska jag provjobba här i Dorotea. Det kommer bli intressant om något. Helgen har mest bestått av stress. Det har varit lite upp och ner och jag är så otroligt trött. Kommer nog slockna om en timme typ. Jag som ville se Mtv MVA klockan 02.00 inatt, andra trailern till New moon kommer att släppas då.

Nej, ska mysa ner mig i sängen och slockna när helst mina ögon vill. Det är så det ska vara. Kommer hinna sova ganska många timmar då :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


therese säger:
    2009-09-14 | 09:42:05

spænnande =) Vad test jobba du me? gick de bra =)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0