Fortfarande sjuk!

          Publicerad 2010-02-20, 12:29:57 / ♥ Dagbok
När ska jag få ändra rubrik och skriva dit något positivt? :/ Har varit sjuk i typ en vecka nu, börjar bli less. Sorry för ett väldigt negativt inlägg men hatar verkligen att vara sjuk och jag får helt seriöst panik då jag är tät i näsan. Det är utan tvekan det äckligaste och det värsta som finns.

Iaf så ska vi till morfar idag, han fyller år. Tar dock en egen bil för jag vet inte hur jag kommer att må senare idag. Är alldeles yr så. Imorse då jag duschade så var jag tvungen att hålla i mig med hjälp av väggen då jag gjorde mitt tragiska försök till att raka benen. Hela rummet snurra. Kort sagt, det var länge sedan jag var så här sjuk :/ måste vara pga träningen i tisdag. Typiskt!

Måste gå nu, ska ta på mig myskläder och bara vara. Skriver kanske mer senare.!

En snorig puss!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0