Godmorgon!

          Publicerad 2010-02-10, 09:58:02 / ♥ Dagbok

Redan onsdag, tycker veckorna går så otroligt fort. Men det klagar jag inte över :) Sitter på skolan nu, nyss varit ut på en liten promenad till ica och torparns. Köpte ju fel garn igår så var hade två olika färger så köpte två garn till så nu finns det iaf två likadana garn.

Gjorde klart mitt andra par tjocksockar igår, min syster fick dem. Så nu fryser hon förhoppningsvis inte i vinter :P Ska göra klart de jag håller på med nu innan helgen, de ska jag själv ta. Sen får väl nästa bli till mamma. Ska även börja på ett par till älsk som ska ha ett längre skaft, ungefär till knäna så att han kan ha dem när han kör skoter :) Visst är jag gullig?! ;) Haha!

Idag slutar jag 14.10, så då blir det chokladdrickning sedan åka buss (som jag inte har gjort uppåt Borga på flera år). Ska till Högland med Julia, ska bli kul och mysigt! Annars så blir det film imorgon med Elin och sen är det helg. Jag ska slappa som tusan ihelgen, göra ingenting (förutom att sticka då :P) i princip!

Nej, ska vara social nu :)



Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2010-02-10 | 11:31:43

Hey! vi måste se. jag har något att berätta!

Ida säger:
    2010-02-11 | 12:01:24

Varför inte göra ett par åt mig med ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0