Hej sjukling! (Obs, långt klagoinlägg :/)

          Publicerad 2010-02-17, 17:16:06 / ♥ Dagbok
Japp, så är statusen just nu. Har ingen ork till någonting. Hela helgen och i måndags kände jag mig dålig. Sen kändes det bättre i slutet på måndagen. På tisdag var det ju utedag på skolan vilket resulterade i över en timmes vistelse i över -20 - -25 grader, sugenhet på innebandy och sedan träning på kvällen.

Kunde inte sova inatt, halsen var alldeles tjock, ena näsborren var både tät och snorig och jag var alldeles yr. Ena stunden var det tokvarmt, nästa så låg jag och skakade av att jag frös. Riktigt dryg natt, så har sovit några få timmar. Jag som la mig tidigt för att vara pigg idag.

Det gick alltså inte att kliva upp och jobba idag, har legat i sängen heeeeela dagen, sov till 10 i 12 och var vaken sen till halv 2 sen somnade jag igen till halv 5. Nu ska jag försöka vara vaken så jag får sova något inatt. Var tänkt att jobba imorgon så. Det blir sånt krångel med vikarie och så, så det känns bäst. Är jag inte superdålig som imorse så kanske jag klarar imorgon och de få timmarna på fredag så får jag vara sjuk ihelgen istället.

Dock MÅSTE jag ner på ica ikväll innan det stänger, har ett paket att hämta ut. Sammy får köra ner mig. Han ligger och sover, har varit vaken i ett dygn så förstår att han är trött. Han som inte skulle sova något nu idag förrän vid sex så att han vänder tillbaka dygnet. Well well, tråkigt inlägg, kändes dock skönt att få skriva av sig lite. Kanske hörs senare, skulle vilja visa lite av de grejer som jag har köpt till Ellie. Om orken finns så gör jag det, men orkar jag inte ens sticka så orkar jag fömodligen inte krångla med kameran och skit :/

nej, hej svejs!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0