Home sweet home!

          Publicerad 2010-02-03, 14:23:23 / ♥ Dagbok
Ja, angående budskapet som är nedanför detta inlägg. Tycker synd om de som har dåligt självförtroende. Inte för att jag har det bästa men jag har heller inte det sämsta. Jag tror inte alltid illa om mig själv vilket jag har träffat många som gör. Nej, man ska boosta sitt självförtroende! Det är ett måste!

Är hemma nu iaf, slutade kring halv två, skönt att komma hem tidigt. Vilket jag gör många dagar, kunde inte ha ett bättre schema.

Älsk kom imorse vid fyra, saknat honom så mycket, vi låg och pratade och myste till 20 över 5 imorse :P Så är lagomt trött idag ;P Annat mot igår då jag sov 11 timmar :P haha. Han ligger fortfarande och sussar sött i sängen, det förstår jag fullt ut då han har jobbat en vecka i nattskift samtidigt som han har tagit flera dagar som han har jobbat ett helt dygn :/ huvva!

Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigare, la mig tolv igår och det var inte alls nog tidigt. Är jag trött vid nio ska jag lägga mig då för är jag vaken till efter elva och ser tv eller så, så kan jag inte sova sen :S tragiskt nog!

Well, well, kanske hörs mer senare!

 

Min älskling!



Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Ida säger:
    2010-02-03 | 16:54:58

Nice! Det är alltid trevlig.

Ja, bruno ynkepynk katt. Jag kallar honom lilleman mest faktiskt :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0