I regnet kan ingen se dig gråta..

          Publicerad 2010-02-04, 23:40:22 / ♥ Dagbok
..men om det är fruset regn då?

Jag har tränat på crossen och tagit en ordentlig promenad. Jag fryser om fingrarna och ska snart slänga mig i duschen. Vill dock inte att det ska sticka och så i kroppen som det brukar då man har frusit. Tycker det gör ont. Blev ingen bra promenad, fick panik. Jag blir så ledsen, så förbannat ledsen!

Nu tänker jag gå och bränna bort smärtan och ta nya tag. Ett nytt liv börjar ta form och jag klarar mig, jag klarar mig bra!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Kristel säger:
    2010-02-05 | 19:39:04

Och du som har så fint hår! =) Och jag är tvärt om. När jag plattar så blir det oftast bara skit! :P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0