Länge sen sist, jag vet!

          Publicerad 2010-02-02, 21:24:06 / ♥ Dagbok

Orkar dock inte lägga ut någon dagens budskap klockan sju på morgonen :P Så det skippar jag. Sen så kommer jag hem på eftermiddagen kring två-tre-fyra och då blir det oftast träning eller något annat. Sorry!

Har tänkt på väldigt mycket nu då jag jobbar på skolan, man ser så mycket som man annars inte ser då man är elev och har fullt upp med annat. Sen läste jag blogg som min systers kompis äger och det är så sant som hon säger:

Länk! (Hoppas det var okej att jag länkar inlägget Kristel?)

Tycker det är så synd att människor ska må dåligt både på skolan och på fritiden bara för att det finns vissa puckon som tänker på stortån. Blir så arg, arg, arg! Huvva!

Nej, har fått läxa på syslöjden så ska fixa det ;P haha. Hon tyckte att det skulle vara tråkigt om jag bara satt och inte gjorde något på lektionen så hon ska ännu en gång lära mig att sticka sockar :P Denna gång har jag förberett mig, har stickat snart 4 skaft och eftersom att det är hälen och tån som är svår att göra så kommer det inte ta lika lång tid innan jag får träna på dem igen. Nu får jag göra hälen och tån 4 gånger och efter det borde jag ju kunna det utan hjälp :P haha. Ja, ni får se på måndag, då ska jag nog åtminstone ha en klar ;)

well, well, kanske hinner skriva imorgon. Har en håltimme då så.


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Kristel säger:
    2010-02-02 | 22:31:46

Synd att inte människor inser hur mycket de kan förstöra genom att bete sig så.

Nej det gör ingenting :) Händer inte så ofta att någon länkar mig, så.. :-P

kristel säger:
    2010-02-03 | 10:57:36

Jag tycker inget annat än synd om dem :)

tacktack, fast din länk funkar inte ;P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0