På bättringsvägen?

          Publicerad 2010-02-19, 20:57:07 / ♥ Dagbok
Knappast, är fan värre nu än vad jag var i onsdags. Tror dock inte att jag har feber men snorar och nyser som jag vet inte vad. Känns som om att jag har ett bacillmoln runt omkring mig. Och ändå vågar älsk pussa mig! :O Helt otroligt!

Iaf så blir det myskväll ikväll, själv. Kanske syster vill se film eller så. Älsk ska se film med en kompis och imorgon på dagen blir det skoterkörning för hans del. Vet inte om det blir i Borga eller här i Dorotea. Sen blir det filmkväll med älsk, myyysa, det är vi bäst på! :) S

Vakna tidigt på söndag för att hinna på skotertävlingen i Strömsund. Snälla gud, låt mig vara frisk då! Jag looovar att jag ska klä mig ordentligt, för jag MÅSTE se tävlingen!

Nej, ska fortsätta med hemligheten som jag håller på med och sen välja en film. Hörs kanske senare, om inte annat har jag däckat i sängen. Mår verkligen pyton!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0