En trött Cilla

          Publicerad 2010-01-10, 18:27:32 / ♥ Dagbok
Päronen med morbror åkte och hälsa på min andra morbror, så det är bara syster med pojkvän kvar. Bror åkte med bussen kvar i sex så det är himla tomt. Måste även erkänna att jag är så trött, dock är jag glad att bror orkade med att följa på en promenad idag innan maten så lite träning har jag fått idag iaf. Ska köra ett pass vid 7 hade jag tänkt men då har det ju blivit i princip två pass iaf.

Men innan det så ska jag sova en stund. Ögonen hänger, måste sova någon halvtimme för att få energi nog för att kunna kolla på En annan del av köping som äntligen har börjat igen :P

Well, well, ska lägga ut bilder sedan och berätta en rolig sak ;) haha blev himla paff igår. Återkommer senare.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Vicky säger:
    2010-01-10 | 19:12:00

Gör så, det blir bra! (: puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0