För kallt för en promenad

          Publicerad 2010-01-05, 13:00:17 / ♥ Dagbok
Det är så trist och tråkigt då det är för kallt för att gå ut och gå en sväng. Eller ja, för min del går det väl bra, bara man klär sig. Men det är ju så tråkigt att gå ensam och det för kallt för hunden. Hon hoppar bara på tre ben hela tiden, man ser riktigt hur kallt hon tycker att det är.

Får se hur man gör, kanske man ska ta en tur på crosstrainern, men det känns inte heller så kul då man förmodligen lär ha publik då huset är typ fullt och folk sitter och spelar hela tiden, i princip.



Sedan har jag tänkt på att alla gånger jag blir arg, ledsen eller rent ut sagt förbannad så ska jag använda det till mitt mål. Har inte känt en h-känsla än och klockan är ett. Det vill säga att jag inte blir frestad och kan därför nå målet snabbare och lättare. Lätt som en plätt!

Well well, hörs senare!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0