Godkväll!

          Publicerad 2010-01-15, 20:39:37 / ♥ Dagbok
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och fixat alla papper till seko, fick då veta att min handledare ska sluta, vilket var supertrist. Tycker hon är så bra!

Senare så har jag gjort maten här, världens godaste mat som svärmor brukar göra, kan skriva in receptet sedan. Perfekt mat om man inte orkar eller har tid att laga mat. Det går seriöst på 10 min och det blir SUPERGOTT!

Efter det kom älsk och hämtade mig så åkte vi till Fågelsta och hälsade på, vilket var riktigt trevligt. Nu ikväll ska jag chilla, kanske om jag orkar köra åtminstone 20 min till på crossen, om vi nu inte ska hämta syster pojkvän. Älsket kommer in vid 12 också, han åker till fjälls imorgon och ska köra skoter, så han åkte hem för att lasta skotern så att vi har tid att mysa inatt. Får se om vi åker till Umeå och ser bio till veckan, det är så mysigt. Sammy, min älskade!

Nåja, ska se Let´s dance, återkommer senare :)

Puss

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


ellan säger:
    2010-01-15 | 21:02:58

gokväll :P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0