Godkväll!

          Publicerad 2010-01-26, 21:59:37 / ♥ Dagbok
En vecka som jag trodde skulle bli så jävulst hemsk, bland det värsta som jag har varit med om, börjar sakta men säkert vända till det bättre, tills att det blir bäst.

För det första så fick jag bekräftat igår att träningen har gett större resultat än vad jag har trott. Jag kommer nu in i kläder som jag inte har gjort tidigare och jag mätte, så flera cm runt hela kroppen har försvunnit. YEY!

Sedan fick jag även besked idag, så jag ser verkligen fram emot hur det nu kommer att bli. Förhoppningsvis så visar det sig att det är mig de vill ha och då ska jag göra mitt bästa någonsin! Jag kommer att göra allt för att göra ett bra jobb. Så fortsätt hålla tummarna ett litet tag till, i slutet av denna vecka kommer jag ha ett riktigt besked och är det positivt så kommer jag hoppa upp och ner i minst tre timmar konstant.!

:D Nu har ni en glad cilla igen! :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0