Godkväll!

          Publicerad 2010-01-08, 22:30:10 / ♥ Dagbok
Begravningen gick bra, det var jobbigt och tårarna rann men det känns lätt innanför bröstet nu då man har fått tagit farväl. Han är nu tillsammans med mormor och det är en önskan som är bland de största för mig, så jag vet att han har det bra, precis som mormor har.

Dagen har varit tung, stämningen och nu när trycket äntligen har lättat och man har börjat slappna av igen så har jag en grym huvudvärk. Det bara spränger och ögonen svider. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att träna och sedan har jag bara slappat. Lagt undan telefonen och bara varit. Rogers kom hit och det var välbehövligt, att få umgås med släkten. De är ändå de som är guld värt. Så nog sagt, ska se om jag orkar ta ett pass till innan läggdags, orkade inte alls med ett imorse :/ Annars blir det sängen för mig nu.

Godnatt gott folk!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0