Godmorgon!

          Publicerad 2010-01-13, 09:21:36 / ♥ Dagbok
Vaknade klockan nio idag, det var riktigt svårt. Hade ställt klockan på sju och var tänkt att kliva upp då men det gick absolut inte, sedan funderade jag på åtta men bara det var nog svårt :/ Så nio fick det bli :P

Iaf så känns det skönt, nu har jag hela dagen framför mig. Strax innan elva ska jag möta upp Julia, hon ska hjälpa mig med lite grejer och sedan ska vi förmodligen ta en fika. Sen vettetusan, ska väl försöka städa rummet då älsk kommer imorgon och hinna träna. Vill inte gå ut något idag då det känns så jäkla kallt :/

Hörs senare!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2010-01-13 | 09:39:54

Jag skulle tro att dem är bra, svenska landslaget inom längdskidor använder sig utav dem!



Jaså? Åh, jag hade inte tittat på någon termometer. Men nu vart jag ju tvungen att kolla. -19 :(

En promenad kanske får duga idag, det var tillräckligt svårt att andas igår när jag var ute och joggade. Jag ogillar förkylningen som jag har i kroppen som inte tycks vilja bryta ut..



Nåväl, ha en fin dag hjärtat! puss

Victoria säger:
    2010-01-13 | 09:58:47

fin design:)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0