Godmorgon!

          Publicerad 2010-01-28, 09:06:56 / ♥ Dagbok
Om några timmar så kommer ett mycket viktigt beslut för mig tas. Om några timmar så kan min värld vändas upp och ner. Många skulle nog säga att jag överdriver när jag säger allt jag sägermen det är verkligen så. Jag har erfarenhet om hur mitt liv skulle kunna bli, psykiskt och fysiskt, det var bland det värsta jag har varit med om. Att påverkas så mycket av något som är ett måste, i princip.

Vill inte fasta i det nätet igen, så slipper jag det så är jag evigt tacksam. Hela jag kan bli en ny människa, få göra något meningsfullt och något som man verkligen lär sig av.

Så, om några timmar, MÅSTE ni hålla tummarna. Jag vet att jag har tjatat om det, tjatat dag ut och dag in om att alla ska hålla tummarna, men så viktigt är det.

Får hoppas att jag får besked idag också, så kan jag berätta det här ikväll :)


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


V säger:
    2010-01-28 | 09:21:06

Jag ska hålla tummarna så hårt att dem blånar! Ha en fantastisk dag, så hör av dig sen! Tack för igår, puss!

Emelie/syster säger:
    2010-01-28 | 22:33:24

Glad för din skull! :) du är guld värd<3


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0