Godmorgon.. typ.

          Publicerad 2010-01-11, 00:01:27 / ♥ Dagbok
Jag sov inte bara till sju, sov mycket längre än så. Typiskt mig :P

Igår då jag var hos Julia så började vi prata om piercingar, jag tog upp den jag hade i övre delen av örat, sa att jag funderar på att ta om den i och med att det blev infekterat och jag blev tvungen att ta bort den. Då sa Julia att hennes inte har vuxit igen trots att hon tog ut den i typ andra året på gymnasiet. Så då var jag ju bara tvungen att testa och se om mitt inte heller hade vuxit igen.

Sagt och gjort så testade jag med ett örhände och det gick. Behövde inte ens trycka, utan hela hålet var kvar, utan att ens ha vuxit igen alls. Sick! Iaf så har jag nu satt dit ett läkörhänge då jag vill töja ut det lite, så lite rött är det just nu men jisses vad glad jag blev :) Tog ut den i början av första året på gymnasiet tror jag, efter alla dessa år och det har fortfarande inte läkt. :P





Observera mitt märke på halsen, gjorde lockar till begravningen, invigde min icurl, och helt plötsligt stack det till på halsen, så har ett fräscht och brunt brännmärke på halsen :S Typiskt mig! Tur syster hjälpte mig innan slutet :P Brände mig på pannan också så :P

Imorgon funderar jag på om jag ska göra några fler hål på örsnibben, får se om jag orkar.

Borde verkligen avsluta mitt träningspass just nu, fastnade vid datorn, typiskt nog! :P



Nej, ska gå och göra bort träningen så man kommer i säng någon gång :)

Pussgodnatt!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2010-01-11 | 13:11:38

jag har nästan aldrig örhängen i mina hål, och dem har inte växt igen ännu. Jag förstår inte varför folk är så nojjiga?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0