Godmorgon!

          Publicerad 2010-01-12, 13:03:39 / ♥ Dagbok
Eller ja, det kanske man inte ska säga klockan ett på dagen. Hur som haver så måste jag verkligen börja vända på dygnet. Detta går ju inte. Dock lär jag väl sova som en stock hur mysigt som helst då älsk kommer hem i veckan. Han har ju jobba nattpasset så han kommer antagligen att sova något dygn då han kommer hem.

Idag funderade jag på att göra allt viktigt men jag tror att det får bli en filmdag idag då jag lånade så många filmer av Vicky. Men då är det verkligen viktigt att jag gör allt viktigt imorgon. Fattar inte varför man skjuter på allt så in i norden. Riktigt drygt är det iaf.

Well well, ska ut på en promenad med vovven, hon piper värre än då hon biter i sina pipleksaker. Återkommer senare :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0