Godnatt världen!

          Publicerad 2010-01-27, 00:23:15 / ♥ Dagbok
Imorgon vettetusan hur allt ska gå till. Ska kliva upp tidigare och ringa runt lite för att höra hur allt blir nu då jag fick ett så bra besked idag. Men det blir nog bra hur som eftersom att gudarna var med mig idag och gav mig det jag önskade mig. Både att slippa en grej och att få börja på en ny. Börja på en ny kula och verkligen göra något som jag brinner för, något som känns som Cecilia, något kul, något meningsfullt. Något bra helt enkelt.!


Något som kändes mindre bra var räkningarna nyss, räkningar på 2000 är inte allt för kul för någon som inte har jobb. Hoppas dock på försäkringskassapengar och a-kassa som ska komma retroaktivt, så det lär kännas gött. Då har jag ju dessutom betalat av alla räkningar.

WEll well, ska lägga mig i sängen nu, den tomma, tomma sängen. Får ta ner hunden :D haha. När Sammy är borta får hon sova i sängen, men inte annars :P Stackare, vilket andrahandsval. Shit var slarvligt allt blir, är trött som ett as och lyckorus sen beskedet så ni får gott acceptera det :)

Hörs imorgon! Pusshej!

 

 

Just de, glömde nästa, har tom fixat spotify. Längtar redan tills imorgon då jag ska få fixa låtlistor :D iiiih!

 

Godnatt!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0