godnatt!

          Publicerad 2010-01-07, 23:33:07 / ♥ Dagbok
Då var träningen för idag gjord, det känns skönt måste jag säga. Älskar att känna att man har gjort bra ifrån sig, att man har varit nyttig och inte bara legat och inte gjort någonting. Jag menar, hellre att jag tränar än att bara se tv.

Ska mobila in en bild sen på håret, vet inte vars jag har kamerakabeln, eller ja, snarare laddaren. Man kan ta bort kabeln som man för över bilderna genom, från själva laddaren. Och jag laddade dagen innan nyår och sedan dess har jag inte sett av den någonstans. Ska leta någon dag.

well well, ska väl slänga mig i sängen, börjar faktiskt bli trött. Trots att jag knappt har varit vaken i tolv timmar. Tänk älsk då som jobbar hela tolv timmar. Åh, saknar honom! :/

Jaja, godnatt folket!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0