Hej hallå!

          Publicerad 2010-01-16, 14:42:06 / ♥ Dagbok
Det är helg, skönt! Snart kommer jag nog uppskatta helgerna mer än vad jag gör just nu då jag lika gärna kan känna att det är helg en onsdag.

Idag har jag gjort något väl behövligt och busigt ;) hihi. Vad kan jag inte säga, men det var en moment-göring. Typ.

Älskling åkte till fjälls vid 10, han kommer hem imorgon igen. Det var så mysigt att äntligen ha han hemma hos mig igen. Min säng är alldeles lagomt stor när han sover med mig med alldeles på tok för stor när jag sover själv :/ Natten har varit helt underbar, jisses vad jag älskar denna man!

Är inte alls pepp på träning just nu men det får det bli. Så man hinner innan maten. Dock kanske man borde åka och handla innan man börjar träna då det tar minst en timme. Skulle ha hunnit in på Fräck och Fin också för att köpa slingpaket åt älsk men det hinner jag på måndag också så det är nog ingen fara :)

Well, well, ska höra med folket om det blir handling nu eller vad som nu står på schemat. Idag blir det ännu en rätt som svärmor brukar göra, svingo den också. Kan lägga ut både bild och recept senare. Även denna rätt är jätteenkel och går snabbt att göra trots att det är så gudomligt gott :)

Skriver mer senare :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0