Ikväll blir det dans!

          Publicerad 2010-01-29, 16:06:29 / ♥ Dagbok
Idag har jag varit på alla möjliga ställen, på ams och fixat papper, på gamla praktikplatsen och lämnat nyckel, på fiket med Julia och hälsat på farmor :)

Har hunnit med riktigt mycket idag, sov tusan 11,5 timme inatt. Alla stress och press lämnade min kropp samma sekund som jag fick det nya jobbet. Sov som en kung (drottning? :P) inatt, riktigt skönt.

Ikväll blir det dans. Dock är ju inte älskling hemma så dansa blir ju inte kul. Ska ringa honom innan jag lägger mig och berätta för honom hur mycket jag saknar honom iaf.

Nej, ska se om jag kan hitta nå kläder till ikväll sen dammsuga som jag har lovat mor :P haha. Sätta sig sedan i bilen för att hämta Julia sen tar vi första groggen :)

Tjo folket!

Puss till min älskling, Sammy!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0