Längtar till söndag!

          Publicerad 2010-01-19, 23:31:17 / ♥ Tatuering
Då blir det gaddning. Vet i princip vad jag ska göra, dock vet jag inte om jag vill lägga till något, som t.ex. mina syskon. Vill ha med dem på något vis.

Detta motiv blir det iaf



Bild från google



Svalor har en speciell betydelse för mig, många betydelser. Framför allt så påminner den mig om mormor, att våren har kommit och man kan blicka mot ljusare tider, den får mig att tänka på kärlek och värme. Så kanske jag ska göra två svalor på min handled som kommer att vara för mina älskade syskon.

Men än är det ett tag tills det är söndag, så får se :) har mina planer. Nu kom älsk så nu ska vi mysa :)

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0