Lördag

          Publicerad 2010-01-16, 18:04:22 / ♥ Dagbok
En härlig dag har det varit. Vaknade upp och myste med älsk, har pratat med honom ikväll, han hade kört skoter helt själv då det inte är nå folk uppe i Borga. Tråkigt för honom, hoppas att han får köra på riktigt någon gång, då han har ny skoter och allt.

Träningen är gjord idag, skönt. Så tror jag ska ta en promenad med Ellie en sväng så kan man äta då man kommer hem. Annars tänker jag lyxa ikväll med grönsaker och dipp, det är ju ändå lördag och jag har varken ätit godis eller druckigt dricka på snart två veckor. Plus att jag har ju tränat idag så det kan ju inte göra så himla mycket.

Nåja, hörs senare :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0