Nyss hemkommen

          Publicerad 2010-01-12, 00:44:59 / ♥ Twilight Saga ♥
Har alldeles nyss kommit hem från Vicky. Det blev en riktigt bra kväll, med skridskoåkning, film, riktigt god mat och varm choklad. Kunde inte ha blivit ett bättre slut på en riktigt kass kväll.

Tack för ikväll Vicky! :) ♥



Såg även något konstigt hemma hos Vicky då jag gick in på moviezine. Sökte på Breaking Dawn och fick upp detta som resultat;




Jag har då inte för mig att jag har läst någonstans att det är fullkomligt grönt än för Breaking Dawn, men de har tom satt ut vilket år den kommer att komma på bio.



Enligt artikeln så säger de att det är grönt och att det t.o.m verkligen är på tal om att det ska bli två filmer? Har tidigare läst att det bara har varit ett önskemål från fansen.

Well well, inga dåliga nyheter och Moviezine måste ju ha reda på fakta så det borde ju stämma isf. Vill ni läsa länken som man ser i bilden så kan ni snabbt klicka er in på den här!



Vet inte om det är bäst att gå och lägga sig eller om man ska våga slå på en film. Har lånat många filmer av Vicky, miniserier också, precis i min smak dessutom. Sådana filmer som utspelar sig från förr. Speciellt Jane Austen, hon var så grym och hennes filmer har blivit en stor favorit för mig. Men får se, är ganska trött och borde verkligen sova. Så kanske slår på en imorgon istället.

Nej, nu säger jag godnatt! :) Förhoppningsvis skriver jag inget mer förrän imorgon. Kommer jag hit inatt och skriver och jag inte har somnat blir jag tokig!

Pusspuss

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Viktoria säger:
    2010-01-12 | 21:12:36

Tack själv!

Det var kul att ses igen, puss!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0