Nyss hemkommen

          Publicerad 2010-01-07, 22:11:54 / ♥ Dagbok

Ska knäppa kort på håret sen och visa hur det blev. Är lite stressad nu, ska hinna träna innan jag lägger mig, vill upp tidigt imorgon så man har tid att träna, hinna duscha och få håret att torka innan det är begravning och så. Kommer vara tungt imorgon, tankarna kommer garanterat att snurra, kommer tänka på momma, det kommer bli jobbigt. Men det kommer kännas bra att få säga farväl till hennes bror, skulle inte kunna tänka mig att inte gå på begravningen. Vill kunna säga farväl trots att man inte hade en sådan nära relation, släkt är släkt och för mig guld värt!!!

Well well, ska träna, skriver mer senare, så ska jag lägga ut bilden på håret också :)

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0