Onsdag

          Publicerad 2010-01-06, 17:58:55 / ♥ Dagbok
Idag har det inte hänt allt för mycket. Tränade kring tre, sen har jag mest sett tv.

Dock har Sammy ringt även idag, det är höjdpunkten på dagen, det mysigaste trots att vi inte pratar om något viktigt. Det är skönt att få höra hans röst, skönt att få höra att han älskar mig. Varje natt får jag ett sms också, hans pass börjar klockan 18.00 och slutar 06.00, så innan han lägger sig vid sju får jag ett godnattsms och vid tolv, då han har lunch, får jag ett sms. Han är verkligen min värld, just nu är allt så himla bra! Saknar honom så mycket!

Well well, slut på kärleksbabbel :P

Ska ut på promenad nu, mor och far ska till ett par vänner som de ska utomlands med så jag följer dem dit och går en bit längre. Det är så himla kallt ute, 26- när jag kollade sist, så det blir ingen lång färd, ska minsann dra på mig täckbyxor också tror jag. Så man kan ta en längre färd. Dock ska jag ta ett pass till på crosstrainern och lite styrkerträning på det innan jag lägger mig. Så det är inte så farligt om jag inte tar en kortare promenad. Vill verkligen att det ska bli mindre kallt nu :/




Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0