Promenad med mor

          Publicerad 2010-01-23, 14:00:14 / ♥ Träning
Träningen är gjord, borde och ska städa mitt rum lite snabbt, typ för att fira Sammys sista dag, eller vad jag nu ska säga. I och med att vi ska träffas nu sista gången innan han åker så vill man ju ha ett mysigt och fräscht rum. Kanske tom bädda rent i sängen? :)

Åh, sov utan honom inatt och saknar han redan. Nåja, nu ska jag och mor på promenad ute i skogen. Hundturken får följa med trots att hon är hopplös :P

hejsvejs!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Kristel säger:
    2010-01-23 | 21:11:30

Underställ, jacka och byxor; blir varmt när jag sprungit ett tag :) Svettas alltid som ett tok ^^

Haha, du får dubba dina skor ;P



Men visst är det skönt att springa på vintern? :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0