Söndag

          Publicerad 2010-01-17, 13:42:21 / ♥ Hunden Ellie
Även fast jag är ledig i en vecka till och inte har något speciellt att göra så får jag ändå ångest på söndagar. Konstigt? Söndagar är verkligen ingen rolig dag, en tråkdag är vad det är!

Igår såg jag och mamma film till halv fyra, pappa klev upp och skulle ut på vägarna och jobba och påpekade att vi inte kan vara riktigt friska :P haha. Vi såg två filmer igår som ingen av oss ville sluta se så det bara blev så sent :P Vaknade tom halv ett vilket jag tycker är tidigt i och med att jag var vaken så länge :P

Blev jätteförvånad idag då hunden hoppade ner från sängen, då hon landade med fötterna så pep hon till som om att hon fick ont. Har klämt och känt lite och hon verkar ju inte reagera på det :S hatar när djur har ont, önska de hade talets förmåga så de kunde tala om exakt vars de har ont och om de behöver veterinär.

WEll well, förhoppningsvis får man träffa älsk ikväll :) kanske planera in någon bio i veckan :)

Hörs senare :)

 

 

 

Haha kan inte fatta att jag lägger ut den där bilden :P tokmyser med ellie :)

 

En liten bildbomb :P Hejsvejs!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0