Söndag

          Publicerad 2010-01-10, 13:41:38 / ♥ Dagbok
Kvällen igår blev en riktig Cilla och Julia-kväll. Vi drack vin och såg film, men mest av allt satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och om det var välbehövligt!

Det var så kul. Det var skönt att det inte behövde vara 20 pers där för att ha kul, jag skrattade som aldrig förr. Skönt att bara vara vi två och kunna prata ostört om problem och lycka. Ja, ni fattar :)

Dock mår jag inte så bra idag, eller ja, nu mår jag ganska bra. Brukar försöka få i älsk någon macka då han mår dåligt så jag gjorde detsamma nu. Mår garanterat bättre efter dem. Men någon träning blir det nog inte förrän ikväll :P haha.

Well, well, hörs väl senare. Ska försöka få hem min kamera så ska jag lägga upp lite bilder som togs igår :)

pusspuss

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0