Två glada nyheter

          Publicerad 2010-01-14, 15:36:41 / ♥ Dagbok
♥ Jag har fått jobb! Den 25:e klockan 09.15 börjar jag min praktik som jag antar att det består av först och främst!

♥ Jag har nyss träffat Sammy, pussade sönder honom! Han kommer in ikväll igen, jisses vad vi ska mysa! Äntligen är han hemma igen!



 

Jag älskar dig, mer än livet själv!

 

And now I tell you openly, you have my heart!

So don't hurt me, you're what I couldn't find.

A totally amazing mind, so understanding and so kind!

You're everything to me!



Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Tess säger:
    2010-01-14 | 16:39:26

Tack så mycket :) Jag ska börja sälja dom snart, så om du är intresserad är det bara att hojta! Det finns fler färger än det jag har på bilden. Kram <3

lenia säger:
    2010-01-14 | 21:28:43

såå fint :D

Therese säger:
    2010-01-14 | 22:52:43

GRATTIS!! spænnande å høra va de e før jobb också :) hærligt att slippa køra också... mys ordentligt ikvæll nu ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0