Vilken dag!

          Publicerad 2010-01-22, 19:49:15 / ♥ Dagbok
Var ute och sprang massa ärenden från 11 till två i princip. Varit och lämna papper på ett ställe, varit på arbetsförmedlingen och finslipa CV och prata, varit på fräck och fin och hämta ut det jag beställt osv osv. Har suttit med mitt CV sen jag kom hem. Fick till ett skitbra men sen försvann allt så var tvungen att börja om :/

Men nu är det inskickat, då är det bara att vänta på svar :) Suttit och skrivit ut olika storlekar på tatueringen också, är rädd att den som jag har planerat kanske är lite små, men man får väl hoppas att de inte är det.

Har även rensat bland alla mina papper, ordnat upp så att jag kan påbörja min braiga mapp igen med räkningar och bajs :/ well well, ska träna. Har inte gjort det idag, inte hunnit. Träna ju inget igår heller så det är verkligen dags. Sen mys med älsk när han kommer tillbaka från träningen :)

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0